Transportul este GRATUIT pentru comenzile mai mari de 300 Lei. Comanda minimă în valoare de 100 Lei. Expediere în 1 - 2 zile lucrătoare.

HOME » Întrebări frecvente

Întrebări frecvente

Cum cumpar unul sau mai multe produse?

Cum intru in posesia produselor?

Cum si cand platesc?

Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?

Se poate modifica ulterior o comanda lansata?

Doresc sa aflu informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site.Cum procedez?

Returnarea produselor. Cum procedez?

 

Cum cumpar unul sau mai multe produse?

Pentru a cumpara aveti la dispozitie mai multe posibilitati:
  • sa adaugati produsul in cos folosind butonul ok  apoi  folositi  butonul  plaseaza comanda  si completati  campurile necesare.
  • sa ne trimiteti un e-mail folosind rubrica contact;
  • sau sa sunati la unul din numerele de telefon indicate la rubrica contact.
  • In  scurt timp veti fi contactat de un operator pentru confirmarea comenzii.

Sus la intrebari

Cum intru in posesia produselor?

  • Cum intru in posesia produselor?
  • Livrarea se face prin curier rapid. De obicei livram prin Fan Courier si DPD, daca optam pentru alt serviciu, va informam separat.
  • Termenul de predare a comenzilor catre firma de curierat este de 1-2 zile lucratoare de la preluarea comenzii, acset termen este valabilpentru produsele aflate in stoc.
  • Nu ne asumam raspunderea pentru intarzieri in tranzit a coletelor, raspunderea fiind a transportatorului in mod integral.

Sus la intrebari

Cum platesc?

  • Plata cu numerar in lei, integral la livrarea comenzii direct curierului. Valoarea produselor este cea din momentul confirmarii comenzii. Pentru plata in numerar nu percepem nicio taxa de ramburs.
  • Plata cu cardul online (cardul de debit sau cu cardul de credit). Plata este procesata si securizata de catre MobilPay.
  • Plata prin transfer bancar cu ordin de plata doar in baza formularului de comanda salvat in contul tau la plasarea comenzii. Livrarea comenzii se va face dupa confirmarea platii in contul: IBAN: RO24RNCB0059008550070001, BCR Brasov.

Sus la intrebari

Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?

Comenzile se pot plasa si telefonic sau prin e-mail, totusi va recomandam crearea unui cont pentru a putea urmari stadiul comenzilor sau a evita re-introducerea acestor date la o comanda ulterioara, sau introducerea eronata ale datelor Dvs.

Sus la intrebari

Se poate modifica ulterior o comanda lansata?

In cazul in care doriti sa modificati o comanda lansata, va rugam sa ne contactati telefonic in cat mai scurt timp la numerele: 0732 530 375 sau 0728 878 905 si sa precizati numarul si datele comenzii pe care le puteti regasi in e-mail ul de confirmare pe care l-ati primit in momentul efectuarii comenzii.

Sus la intrebari

Doresc sa aflu informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?

In acest caz va rugam sa folositi formularul de contact sau contactati-ne telefonic la numerele: 0732 530 375 sau 0728 878 905.

Sus la intrebari

Returnarea produselor. Cum procedez?

Costurile implicate cu returnarea produselor care fac obiectul garantiei sunt suportate de catre client. In cazul in care un produs se defecteaza in termenul de garantie contactati-ne telefonic sau in email inainte de a trimite inapoi coletul.
In cazul in care nu sunteti multumit de un produs il puteti returna in 14 zile de la data achizitionarii suportand costurile de returnare. De asemenea este indicat sa ne anuntati telefonic sau in email inainte de a trimite inapoi produsul respectiv.

Conform legislatiei in vigoare O.G.130/2000, folosind tehnicile de vanzare la distanta, se poate opta pentru returnarea/inlocuirea unui produs in conditiile art.4 alin.1 lit.b din O.G.130/2000 in termen de 14 zile de la primirea produsului in urmatoarele conditii:

  • in limita termenului dat mai sus trebuie trimisa o notificare scrisa in acest sens prin email la departamentul de vanzari contact@celoplast.ro
  • produsele returnate sa nu prezinte urme de folosire, sa fie in stare perfecta de functionare, au ambalajul original si accesoriile in stare perfecta.
  • produsul trebuie sa fie insotit de factura si alte acte primite in original.
  • Celoplast va returna clientului contravaloarea produsului in tremen de 30 zile de la data receptionarii retur. Detaliile modalitatii de returnare vor fi stabilite dupa acceptarea produselor in returnare.
  • Costurile de transport dus - intors cat si costurile returnarii contravalorii sunt suportate in intregime de catre client. In cazul in care clientul renunta la produse total sau partial aceasta va achita costurile transportului tur-retur chiar si in cazul in care a beneficiat de transport gratuit. Daca costul transportului de returnare este mai mica decat cel al valorii de returnat si clientul a optat pentru transortul cu "plata la destinatie" acest cost se va scade din valoarea de returnat.
  • nu se accepta trimiterea produselor catre Celoplast cu specificarea cererii unui ramburs (contravalorea de returnat). Produsele mai intai vor fi verificate de catre reprezentantii Celoplast.
  • in cazul observarii deficientelor in functiune datorita utilizarii sau deficiente in aspectul produsului (urme de folosire, zgarieturi etc) Celoplast poate conditiona acceptarea returnarii cu conditia retinerii unei valori (cost restocare) din valoarea produsului.
  • Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.. 

Sus la intrebari

Ambalaje, decoratiuni si accesorii pentru flori. Produse de calitate la pret de importator, cu livrare in toata Romania.© 2014-2024 Celoplast.ro | Realizare site StudioWEBERPlăți online cu card bancar